101113 "we are family"

Så sjöng jag inte, även om jag har talang... Men visst var det roligt att efter morgonen, ja morgon och morgon egentligen, 05-11, teama upp, när jag vakna, med farmor på forum, där pappa och jag också träffade micke och sara och, sen efter lite klassisk bibliotekslek och lyxig köttbullelunch på melanders fisk, körde hårt med farmor hemma i trekvart tills vi drog iväg till sickla för att äta kvällsmat, och som ni kan ana mötte vi anna, mamma, i sickla och så gick vi alla till tia och anders för ett gigantiskt skrovmål. Huga är ordet. Vi hade jättekul och det var en mysig kväll med mat, skratt och kramar. Sen däckade jag rejält när jag kom hem, lång dag typ... 

Kommentarer
Postat av: famo joa

Jag håller med dig Esther, det var roligt att träffa alla på en gång. Hoppas du träffar momo idag. Kram så länge o tack för igår säger famo Joa.

2010-11-14 @ 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0