101114 "kolla här, kolla här"

Så säger jag alltid när jag ska visa hur bra jag kan springa. Och det sa jag och visade 20 gånger ikväll fram och tillbaka när jag testade mina nya höst/vinterskor mamma köpt. Oj va det gick! Dagen gick också i ett rasande aktivitetstempo. Mamma och jag åkte till andys (efter att vi gett en ny uppdaterad kaffemugg till far idag på hans dag med mitt ansikte på förstås), där träffade och lekte vi med linda och tim och hade hur kul som helst. Tim skickade för övrigt iväg bolle så den landade i en skvätt soja några bord bort, ja ni ser! Till mormor äntligen (joppa var ju inte hemma kom jag på) och vi gosade och pratade ifatt med varandra och åt gott innan vi åkte hemåt igen. Hemma var jag så speedad att jag knappt kom till ro, men jag var i gasen och hade roligt i livet idag igen och då får man suga ut det götta. Åkte till exempel vattenskidor på en filt, ja jag får visa er en dag, men så höll vi på. Men sen däckade jag hårt och skönt.

Trackback
RSS 2.0