101002+03 intensivt som ryder cup i helgen

Jo många golfbollar i luften allt... Igår mötte vi upp farfar, "faffa", vid slottsbacken, jag tia och anders. Farfar såg det inte, men jag sprang med pappa i handen till fiket där han satt för jag ville träffa honom snabbt. Sen att jag blir lite blyg (var även trött) för honom, som för tia och anders lite också, som andra, är liksom jag, jag tinar långsamt ibland. Vaknade upp i sickla med pappa där jag såsmåningom sprang rundor. Jag gömde mig under bordet för dom andra som kom senare, och tittade upp som gumman i lådan! Sen kom mamma och så åkte vi två hem och bakade bullar, jag målade med ägg på degen haha! Dom blev jättegoda och idag fick mormor och morfar smaka, jag och pappa åkte dit. Efter lite sömn åt jag en massa hallon (vi var ute och tog luft), grönsaker och mat och körde hårt med mormor, jag förklarade mycket för henne idag om lek och dylikt, det hörde pappa i källaren när han lagade tv. Sen fikade jag med mormor och morfar, pappa lagade tv, men vad skulle han vid fikat och göra, det var bättre jag hängde med dom istället. Sen gömde jag och farmor oss under filten och morfar och pappa hittade oss inte. Sen blev det brått, vi drog till ANDYS FÖRSTÅS, och körde hårt trots att jag började bli trött, men det måste göras... Jag grät nästan men ville inte ge upp. En hamburgare i halvt bröd gjorde sitt, vi satt och snacka gott ihop sen åkte vi hem. Slut på dagen? Nej! Jag ville bada i BADBALJAN, det hade jag pratat om hela dagen, och jag skvalpade där i duschutrymmet i baljan tills jag såg ut som ett russin. Sover jag som en stock nu? Ja.

 
Trackback
RSS 2.0