101021 boll is back

Mamma hittade bolle på en utestol, jag hade lagt den där när jag kollade mormors blommor. Han hade frusit mycket men nu är han varm igen. Själv blev jag lite varm utan feber dock och hostig framåt kvällen och jag har knappt somnat än ska jag säga, nu halv tolv. Måste bli bra till imorgon vi ska ju till väsby och fira moffa. Jag och pappa hann styra upp morgonvällingen imorgon och det visar sig att jag vill att mamma ska sitta med mig men "du kan sitta blevid oss, om du vill" som jag sa, och det var pappa tacksam för. I övrigt var det en stor dag, jag tog mitt första dagiskort och jag var "alldeles blick stilla" som fotografgubben sa. Ska bli kul att se. Sen drog vi till forum pappa och jag, köpte lite och åkte sen hem, och ja, nu hostar jag alltså... Host!

Kommentarer
Postat av: famo joa

Åh så bra att Bolle är tillbaka igen. Han är nog jättelycklig att få komma in i värmen. Nu har han nog tittat färdigt på momos fina blommor. Vad snällt av dig att låta pappa sitta bredvid när ni äter morgonvälling. Ska bli kul att se dina dagiskort. Hoppas din hosta går över snart. Kram o nattinatti från Famo Joa.

2010-10-21 @ 23:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0