101027 "farfar heter olle!"

Så ropade jag ikväll, helt plötsligt. Kom väl att tänka på honom helt enkelt. Han kommer hit snart! Annars körde vi rätt hårt ikväll, trots att jag var trött, vaknade halv fem i morse och kom hundan inte till ro, jag låg och sjöng för pappa från och till i en timme, sen sa jag "NU, vill jag gå upp". Hemma åt jag en skål grönsaker till förrätt, delikatessköttbullar och makaroner till varmrätt, och slickade på en klubba lite till dessert. Vi hann med att spela bandy, fotboll, springa 30 gånger fram och tillbaka mellan sovrummen. Jag skrek "färdiga gå, du kan inte ta mig!" och hej vad det gick. Sen hjälpte jag till att plocka in maten som kom i en massa kassar hem till oss, jag plockade upp toarullar och satte dom på pinnen, bar kylskåpsgrejer till pappa och ropade varje gång "nu tappar jag dom", men det gjorde jag inte... / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0