101028 "som du pappa, haha"

Så svarade jag när mamma och jag talade om att jag tyckte tommy i pippi hade stor rumpa, sen skrattade jag högt. Inatt grät jag lite från och till och fick ha hjälp med att komma till ro ett par gånger men dagen har varit kanon och vi rullade igång dagen med att rulla lite boll. Ikväll sparkade vi boll och ibland fick jag den på näsan och jag skrattade högt åt det med! Sen lärde jag mig att stå på ett ben, och inte bara det, på mammas höft, fattar ni balansen i lilla mig! Tiger Woods pappa visade upp honom i talkshows när han var 3 år och stod på ett ben i hans pappas hand. Skrutt säger jag! Och med tanke på min bandysving, håll ögonen öppna... Sen gick vi för att spela lite fotboll på planen, men där drillades småpojkarna runt 7 år likt de koner de själva skulle stå vid, och runda, och krångla med. Nån fotboll spelades inte. Blir nog inte Jarlabergs FF för mig, "Nordkorea" säger pappa, så vi gick hem och sparkade, haha! / E


Kommentarer
Postat av: famo joa

Hoppas du får en trevlig helg lilla *-öga. Famo Joa ska åka hem till sina trakter o prata småländska med sina gamla vänner. Det ska bli roligt även om vi är lite skraltiga. Längtar efter dig snart. Kanske ses vi nästa vecka. Stor kram från famo Joa

2010-10-28 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0