100907 "imorgon kan jag duscha"

Försökte komma ur duschningsbokningen idag, som pappa och jag kom överens om igår, då han skulle raka håret idag, men jag klarade det inte, så när som på att jag slapp duscha håret, 1-1 typ, dumma tokolof mellberg förresten, vad ska han hoppa in så vansinnigt i duellen för, när vi har 3-0. Nåja, jag slappade lite i vagnen när vi kom hem och pappa lagade mat. Sen åt vi, men jag trilskades lite, och då förklarade pappa att det blir pastan eller inget, vi äter inte yoghurt och flingor nu, och han sa att han hade lagat något riktigt gott och var lite ledsen, så jag tryckte i mig till slut. Sen fixade vi och strax efter halv åtta gick vi in. Jag gjorde som jag brukade, slappnade till, och somnade till, reagerade inte när han stängde dörren, fullständigt skakandes av lös mage tydligen, som han ville omhänderse innan match, så ropade jag förstås. Pappa meddelade sitt katastrofartade behov och jag passade vakna, precis till avspark. Men då kom mamma och så kom jag väl till slut till ro.  
Trackback
RSS 2.0