100909 en något segare dag

Var väl rätt seg hela dagen. Drog ut på morgonen så länge jag kunde, jag frågade flera gånger om vi skulle till dagis, för att kanske klämma ur ett annat svar än det jag fick, men det blev dagis. Så då var det bara att försöka dra ut på tiden så mycket som möjligt, typ 10 minuter för tandborstning, 10 minuter för jacka och skor, 10 minuter för tröja och byxa, ja, så vann jag en halvtimme. Pappa såg något ansträngd ut, men log ändå. Hemma segade jag vidare, och när tia kom för att vara lite barnvakt blev jag lite undvikande, bara för att fråga var hon gick och när hon kom tillbaka, när hon stack till apoteket en snabbis... Ja jag är för klurig, nu måste jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0