100910 "vi ska äta vinbär"

Pappa frågade vad jag skulle göra idag på dagis. Jag skulle leka med stora ester och så skulle vi äta vinbär på gården, vad annars. Imorse som ikväll satt jag med en av de två heliumballonger jag fick av tia igår, i handen medan jag tittade på tv, i flera minuter, som om jag inte tänkte att jag satt där med den. Det såg tydligen väldigt rart ut har jag förstått. Idag skulle vi gå till tempo och köpa kattmat, då gjorde jag number two. Då fick vi gå hem och börja om. Väl på tempo tryckte jag ut en final, det var en sån dag.

Kommentarer
Postat av: famo joa

Kära lilla Esther, ibland är det en sån dag. Idag har jag tränat en timme o sen har jag gjort lite allt möjligt. Längtar efter dig. Kram från famo Joa

2010-09-11 @ 00:14:19
Postat av: famo joa

Du älskade lilla sockergryn! Fly me to the moon ...



Man kan oxå kalla number 2 för "bumbum" visste du det?

Kram från famo Joa

2010-09-11 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0