100913 "jag är glad nu"

Så sa jag när jag märkte att pappa blev lite ledsen när jag hade varit lite för gnällig en stund utan anledning. Han sprang ju faktiskt runt och servade mig som en prinsessa och så hade jag mage att vara gnällig, jag förstår och ber härmed genom denna kanal offentligt om ursäkt. Sen sa jag "gå nu" imorse när han skulle till jobbet, han kommer ju aldrig iväg, ska kramas och hålla på. Väl hemma efter dagis hade vi bara hemmakväll med mys och mat, en himla massa tomat, och så fick jag också förstå att jag inte kan äta polkagris varenda dag, precis som jag berättade igår, så då bad jag om en tomat till. Sen blev det lite nakenfis, fotboll, bandy, rida häst på pappas rygg när han sprang genom lägenheten, potta, ja det vanliga. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0