100914 "gå nu, jag ska sova"

När mamma inte ville sitta längre hos mig ikväll då det tog lite extra lång tid för mig, och hon sa just det och att jag ju kunde somna själv faktiskt, så sa jag att mamma kunde gå för jag kunde ju somna själv mycket riktigt, jag är en stor tjej jag. Vi får se vart det landar... Var lite stor tjej på dagis idag också och provade att köra lite trosor istället för blöja. Det blev nån blöt trosa, men va hundan, lite spill i början va? Jag kan ju hemma, det är bara det att uppträda inför folk som jag inte känner så mycket för än, och det kan man väl inte klandras för. Men pappa och jag sjöng alfabetssången i morse, stor underhållning!

Kommentarer
Postat av: famo joa

Underbart höra att du är en sån klämmig liten tjej.

Visst kan du somna själv vet jag. Så skönt få lite tid på egen hand med sin bolle innan man somnar.

Och trosor det finns det gått om.

Nästa vecka kommer din extra farmor på besök till Stockholm du vet farmor Doa. Hoppas du har tid att träffa oss. Kram från famo Joa.

2010-09-15 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0