100922 "jag fyser"

Ja jag frös lite när pappa burit in mig klockan sex till deras rum för att försöka vila lite till, och jag inte fått ordning på täcket. Men så ville jag ju heller inte ha tröjan på mig eftersom pappa tog av sin varma han sprang upp i. Vet inte varför jag håller på att stressa pappa genom att dra ut på tiden så mycket som möjligt i badrummet på morgonen, men det släpper väl... Innan maten visade jag hur jag kunde hoppa på ett ben, och efter maten gick pappa och jag ut och lekte, jag kunde åka i brandmannastången nästan alldeles själv! Sen sa jag, nu vill jag gå hem, och jag skrattade högt uppe på pappas axlar när jag drog min mössa över hans huvud hela tiden. Nu, nattmössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0