100923 "jag vill inte ha täcke"

Ombytlig så det förslår. Men idag var jag varmare helt enkelt. Har lite förkylning i kroppen fortfarande också, jag snorar lite och har härligt röd färg runt läpparna. Imorse kom jag in till mamma och pappa igen, och då frågade jag pappa var mamma var, och det visade sig att hon var under högen med täcke. Idag fick mamma känna på min medvetna omständlighet när det är dags att göra sig iordning. Precis när pappa kom puttade en flicka på dagis mig så jag ramlade. Så får man inte göra! Jag blev lite ledsen, som tur var kom pappa som sagt. Pappa sa att jag måste säga till lärarna, men också säga till själv till dom som gör nåt dumt att så får man inte göra! I värsta fall får jag väl putta tillbaka, jag har ju brottarmuskulatur. Var lite seg hemma också men piggade på så pass att vi tog oss ner till forum för att hämta ett paket som inte fanns, men ett äpple fick jag iallafall. Hemma gick det snabbt sen. Inte undra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0