100924 "snälla tempo stäng inte"

Så skrek vi när vi sprang ner för att köpa lite choklad ikväll. Annars började dagen vid 04.44, visst, vi försökte slumra ett tag i sängen, och vid 05.45 hade pappa så ont i kroppen eftersom han får dålig plats i sängen så han fick gå vidare in till sitt, jag hade tack och lov somnat om, och drog mig ända till 0640. Lite långdragen småsnuva tror jag allt ställer till det för oss för närvarande.  Mamma hämtade upp och vi klämde köttbullar och makaroner, och lite fredagsgodis från tempo, ja vi var där också... När pappa kom hem gav vi oss ut och cyklade med farfars cykel ner till lekparken. Jag visade pappa en svår gunga som jag kunde klättra upp i själv! Hemma gick det sådär, tog lite tid, men den som väntar på nåt gott somnar desto tyngre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0