110403 mitt i idrottsrörelsen

Ja visst tusan. Efter en skön morgon och lite uteplatslek hos mamma så begav jag och pappa oss iväg till nackas idrottshallar. Vi upplevde tjejfotboll (vilket jag ville spela på den stora planen en dag sa jag), ishockey i nacka ishall (där går syskonbarnen på dagis och åker skridskor sa jag också, och oj vad dom åkte), sen simmade jag med puffar och hoppade och åkte rutchkana i två timmar (pappa såg ut som ett russin hela han). Jag visade några tricks vi lärde oss med dagis när vi var där, men pappa hängde inte med. Efteråt tittade vi på basket, och pingis, och basket igen (jag ville se lite till, det såg lustigt ut). Väl hemma slog jag några golfslag med min nya golfklubba på "golfbanan" som vi kallar gröna mattan i mitt rum. Men vi hann med lite kyckling och ris på forum, och fyra godisbitar, men efter en sån dag så... Farmor dök förbi som hastigast och sa gonatt, hon ville bara det, hon har ju blivit mormor också precis, så hon är lite extra tokig nu... Ska bli kul att träffa min andra kusin, Rasmus, som precis har kommit ut i livet, får väl försöka ta hand om honom som kusin leo tar hand om mig. Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0