110404 sjuk kväll

Jag blev sjuk nämligen. Vaknade med lite rockröst imorse, och hade den när pappa hämtade mig. Jag var så trött att jag gick på knäna, men nog skulle jag till parken först, bara för att, inte orkade jag nåt där... Hemma höll jag på att somna i bamses famn men fick i mig lite mat till slut, försökte leka, men vi gav upp, bara på med pyjamas och köra läggning, för jag blev ledsen över allt tänkbart, hade ingen motståndskraft alls. Ropade på pappa, mådde dåligt, men vi la undan sjukhuspåsen, då kom det förstås... Jag var en så duktigt flicka, jag låg stilla på golvet i mitt rum, med en ren bolle, under en filt medan pappa fixade bort det värsta, sen bar han in mig i sin säng där jag nu ligger under en handduk i bara blöjan. Blir hemmadag med pappa imorgon, hoppas det värsta går över inatt, det är ju så himla tråkigt att vara sjuk. Krya på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0