110408 kväll, dag?

Ja man undrar. Lite trött efter dagis, men ok, det är ett tag kvar till kväll. Sen drar det iväg, och det är fortfarande dag, trots att det känns som kväll? Lite omtumlande med ljuset, men det känns bra på nåt sätt, ljus är bra. Vi gick och hämtade mina 8 bitar förstås, och vi fick sällskap av min dagiskompis naomi 6 år som tycker jag är en kul prick, dom skulle också handla lite fredagsgott. Åt uppåt tre bitar godis innan vi kom hem. Jag ville ha en fjärde men då sa pappa stopp och belägg, vi ska allt äta mat först. Mycket tråkigt att höra. Med lite kämpatakter åt jag en bit, och grönsaker, för att hugga in på ett par bitar till. Det är inte så mycket godiset som möjligheten att få äta det, ja det är komplext, och hur fanken ska jag kunna reda ut det, jag är ju bara drygt 3... Nåja, vi balanserade det hela. I övrigt gjorde vi väl inte så mycket, vi drällde runt här i lägenheten, mådde bara bra. Somnade till Nalle Puh, som höll på mitt i snön. AAAAAAA (mitt vårskrik, precis som Astrids Ronja...) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0