110427 anders och stora ester

Ja de fick konkurrera lite idag, trots farbror anders 40-årsdag. Men ni ser ju att även om anders har en promille av rött i håret, och min lilla fina kusin rasmus ett stänk till, så går det inte att konkurrera med mig idag... Pappa hämtade mig på dagis, jag och stora e satt och gungade och då ringde stora es pappa till pappa och sa att nu var det mat! Dom bor på gården. Vi hoppade på, men flaggade för att vi skulle iväg. Väl där så stora es pappa och pappa att jag och e drog igång en stämning som inte gick att bryta, vi sjöng bajssånger vid matbordet och hade det härligt... Ni får förlåta en 3,3-åring men så jobbar vi i den här åldern. Så pappa fick åka själv till anders och jag och stora e höll på som bara vi kan. Fröken jenny sa till pappa när han hämtade att vi faktiskt varit så sedan jag började dagis augusti -09! När pappa kom och hämtade var jag så glad, men tröttheten hade slagit till och jag höll på att somna innan det var dags för vällingen. Jag ville sitta i pappa knä och få välling, under hans täcke, jag har ju vant mig lite under tiden farfar var här, då körde jag välling morgon och kväll så. Nå! Mot en ny dag! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0