110802 alla på en gång

I princip, det var farfar och anders jag missa idag tror jag... Dagen började dock med att jag inte överraskande sa att jag ville bada igen. Att åka iväg blev svårt, så jag tog duschen vid hornen och tog med dockan rasmus i farten, bada skulle jag. Vi cyklade ner till forum och köpte välling och placerade i min cykelkorg. När vi åt kom farmor för pappa skulle iväg en sväng och lekte, sen kom tia och rass och lekte dom med och jag visade tia hur man gör med små barn (jag har ju tre stycken dockbarn jag sörjer för här), och hjälpte till med rass, sen kom pappa igen, och mamma strax därefter, sen åkte vi två till mormor och morfar för lite väsbyhäng, och jag landade till slut på dili. En tjej i farten, det är jag. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0