110804 vi gjorde det förbjudna

Att gå inomhus en ljuvlig sommardag! Men! Allt detta badande kan inte vara nyttigt... (Badade iochförsig på uteplatsen i eftermiddags...). Och, man kommer åt grejerna mycket bättre när det är folktomt, och vi var först på plats! Det var som att gå upp till pärleporten... Men jag ville köpa nya simpuffar efter ett tag. Hittade dock inga i sickla, så vi åkte hem och åt. Sen kom Rasmus och Tia, och som jag hjälpte idag igen. Jag badade, tvättade, torkade, vaggade, pysslade, precis som med mina tre dockor. Gick ännu bättre! Det var roligt, vi börjar lära känna varandra, jättekul, och jag förklarade hur det ligger till med kusinerna rasmus och leo för tia, busenkelt. När pappa kom hem från massage så cyklade vi oss till Ica Maxi för inköp av puffar och simglasögon, ska bli mycket spännande att se hur det där blir! Jag börjar bli riktigt vass på cykeln, nästan så jag är våghalsig, men jag vet att man ska vara med på bromsen i nerförsbacken. Men man ska bromsa lagom i livet, och gasa lagom förstås. Man måste ju ta hänsyn till "trafiken" liksom, om den hinner med, eller om man är i vägen. Så är det. E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0