110807 vattenskratten

Dom är bland dom bästa. Om det så är i ösregnet idag hos mormor och morfar med paraply på vift, utan paraply i bara nattlinnet, skrikandes av glädje springandes längs gången, duschandes under markisen (jag sov över så mysigt till idag, i mormors säng, och oj vilket roligt dygn vi hade, jag körde musten ur dom, se lite bilder nedan från helgen och lite i övrigt från morfars kamera, och dom ur mig, somna fem över sju... bra inför dagis imorgon), eller i parken där jag fortsatte visa min kärlek till vatten, bilden nedan talar sitt språk, eller i soffan där pappa och jag skrattade hjärtligt åt hur vi skvätte med vattenflaskan, eller i duschen där jag bara stod och blundade och njöt, så är det en välsignelse att sköljas och pussas av detta vatten, tänk vilken vändning som skett i sommar. Hurra för bra vändningar! Och för regn och rening i alla former. E



Jag och Simba 110807, frågor på bra bild?...


Tittut, från idag.


3,5 år!


Kyrkvaktmästarpraon och hennes vattenkanna.


Lite bad på dili förstås.


Kollar knät i väsby.


Ser ni karamellen ordentligt?


Och så detta hoppande, välkomna:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0