110813 less is more

Så försökte vi jobba idag. Inga större planer. Lång morgon, mycket om än enkel lek hemma, tandborstning sent, t o m vila i vagnen vid 11 men jag somna inte, bara vilade, svårövertalad lunch, god kaknäscarbonara, men svårövertalad som sagt. Vi tog oss till forum sen sickla, skulle bland annat kolla läget på vänstergolfklubbor, även om pappa tror vi måste åka till nån outlet, men eftersom grannen svea på dagis har börjat skoja på en range så kanske jag kan vara med, men då måste vi reda ut om jag är en righty eller lefty, jag tror det senare... Vi drällde runt på sickla, kolla in det mesta, och fick se många och mycket, vi gjorde reflektioner, snackade om folk, ja så höll vi på. Fick till slut en härlig middag med häng med rasmus i järla, efter en mysig promenad längs järlasjönkanten, se bild, där jag sa, va roligt! Blev otroligt trött och somnade i tidig timma i lilla vagnen, men tro inte jag la mig utan välling och soffmys... Nu sover jag gott i blöja och mittaugustisvalka i rummet. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0