111204 inte på hal is

Kom in till pappa inatt vid halv ett och somnade intill med pappas hand på mitt huvud på runt 20 sek, vaknade 0640, bra där. Hela förmiddagen hemma med mys och lek var en lång väntan och längtan till ishallen. Jag blev uttalat allt mer medveten om hur mycket jag faktiskt ville visa mamma och pappa nåt jag visste och kunde. Det var liksom min grej och jag ville agera därefter. Jag fick påminna pappa om min skridskoryggsäck och vi gick bort till mamma hand i hand med varsin skridskoryggsäck för gemensam färd. Tror ni inte på hundan att pappa glömde sin hjälm! Klant! Jag skrattade i bilen över hur roligt det skulle bli och när vi kom fram visade jag precis allt de behövde veta! Och som jag åkte. De var i chock. Ställde mig själv upp, tog rejäla skär, och ville aldrig sluta! Det gjorde inte ont och mina kinder hade så vacker färg att de kunde ha fotats! Sen en kort vila för vidare färd mot Tyresö och pepparkaksbak med Isak och klara! Livat och glatt, på alla sätt! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0