111206 succéns sötma

Idag har vi bara njutit av föreställningens lycka igår. Vi har pratat om vad vi gjort och hur alla var så duktiga. Vi var på ett bra humör idag, som vanligt alltså... Humöret hängde med hem men visst gick jag upp tidigt, det märktes. Hursom, vi skrattade åt tomaten som gick sönder, vi skrattade åt maten, åt hur jag satt framför tvn, vi låtsasbråkades och skrattade, tog lite friskluft på pappas axlar till tempo och köpte katjinplommon (ville inte ha den burken farfar brukar köpa…) och kattmat förstås, dom äter oss ur huset. Sen lekte vi arga leken i en halvtimme, jag hittade på att pappa skulle säga att jag inte fick äta katrinplommon, att jag inte fick skratta, att jag inte fick springa, att jag inte fick hoppa, att jag inte fick göra nånting, att pappa skulle se arg ut, jag fick visa honom med mina ögonbryn, och det var hur roligt som helst. När pappa var på väg att somna läsandes Findus, sa jag att jag ville sova i hans säng, sen somna vi där istället… Med tjet vid fötterna. Mysigt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0