111210 livet är en fest

Längtade hela förmiddagen till kalaset med Svea i gårdshuset. Jag var inne på att köpa en blå traktor, en bil, en telefon, en docka, men till slut bestämde vi oss för bandyklubbor till henne, jag ville så gärna visa henne hur man spelar. Väl på kalaset var det så kul. Nästan alla från dagis var där och hur mycket glass godis kakor och pannkakor man kunde önska. Ballonger och pyssel och jag gick och sprang runt bland alla och var ljuvlig, enligt pappa. Vi kramades hej då på kalaset och gick hem för att skoja med mina nya pingisbollar lite innan vi gick till mamma och fortsatte skoja. Vi visade pappa en aplek och när jag är doktor. Vi leker ju lite olika men har lika roligt. Det är bara att stå på. Livet ska vara en fest! Och jag är gäst! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0