111218 hej mitt vinterland

Tvingade över pappa på den kalla sidan i hans säng inatt och sov gott till kvart över sex när jag vaknade och frågade om pappa kunde vad ett plus fyra var, jag höll upp en plus fyra fingrar för att det skulle vara lättare. Efter lite lek så skulle vi till andys men jag ville leka ute först. Svea såg mig och vi hade en härlig halvtimme på gården. När vi väl satte oss på en senare buss konstaterade vi att vi inte kunde åka med eftersom jag var genomblöt. Vi bytte kläder och tog nästa. Var lite harig på andys idag, var nog lite ovan. Somnade gott i den gamla fina vagnen där jag inte sovit sen Thailand tror jag. Mamma kom förbi sickla och så drog vi två till mormor och morfar, måste kolla läget inför nästa lördag... Tack för snö! E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0