111222 köttbullar på pappas jobb

Hade berättat för alla på dagis att jag skulle äta köttbullar på pappas jobb idag. Pappa hämtade så tidigt att alla barnen blev förvirrade där strax efter vilan. Vi sprang hem och hämtade farfar för att köra till tornet, ja det var rörigt värre. På tornet åkte vi hiss fram och tillbaka med Rasmus och min vagn men hamnade till slut med alla och glögg och jox. Jag ville ha köttbullar omgående och i restaurangen fick jag must snabbare än kvickt och så hämtade jag mat och hej vad jag åt! Och hej vad godis det fanns men jag åt inte allt faktiskt. Jag pappa farmor och farmor kastade lite boll på busshållsplatsen och jag skrattade mycket gott. Sen var jag helt slut men hängde i ända hem där jag pappa och farfar fortsatte kasta boll i sovrummet en stund. Hej vad jag somnade... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0