110206 spöket laban!

..skrek jag och sprang till tvn, men det var tydligen signaturmelodin från gamla tiotusenkronorsfrågan sov visades i minnenas television... Vi stack till mamma efter frukost för att få upp lite grejer på väggarna och jag passade på att ta varvet i mitt rum också. Sen skulle jag sova i vagnen var tänkt, men jag råkade piggna till ett bra tag, så jag somnade av misstag vid tretiden på väg hem från tempo, pang bom sa det där jag satt rakt upp, men huvet ner. Blev väckt och det var väl den förbaskade duschen som fick liv i mig, men sen hade vi bra drag tills jag skulle sova, har börjat läsa lite böcker som avslutning innan lampsläckning och det är nytt och trevligt, och sen nynnar vi mig till sömns sen. Problemet verkar vara att pappa också slocknar till, får vakna till för diverse sysslor, för att sen slockna igen, konstig är den vuxenvärlden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0