110207 här är dom, morfars bilder igen!

Pappa gjorde fel, de kom inte med, men nu, och han ville ha med dom! Annars var jag lite trött imorse, pappa flaggade för det igår när jag krånglade lite vid sänggående även om det var mysigt med sagoläsande, jag lyssnade faktiskt på riktigt på nalle puh, och frågade ibland på vilken sida pappa läste, så jag var med liksom. Jag bäddade för mig själv på parkettgolvet framför tvn imorse efter vällingen, för jag var lite trött sa jag. Hursom, vi kom till slut iväg till dagis, jag blev lite småledsen när pappa skulle gå, man blir ju lätt extra känslig när man är trött, men jag piggade på och hade en skön kväll med mamma. Men jag har ju fått nån liten mask i magen, och då ska man tydligen ta nån medicin, men nån tablett var jag inte sugen på, vi ska se om jag tänder på flytande istället. Man ska också tvätta händer ännu bättre, byta ofta så mycket man orkar av det mesta och hålla rent, och det ordnar vi förstås, hursom fick vi svar på lite åkommer nån vecka tillbaka. Det här hör ju till, hörs imorrn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0