110214 måndagsdans på diligens

Ja så var det, en kanonkväll med mat, toabesök som en stor tjej utan hjälpmedel, berättelser, böcker, pussel, the works. Gott det. Vaknade inatt två gånger sittandes på golvet, ni vet hur det kunde vara när ni var barn i en större säng, men jag fann mig till rätta efter några sekunder varje gång, och när pappa kom in i morse skojade jag och sa, jag kom inte in till dig, efter att ha väckt hela landåvägen 10 genom att skrika pappa HÖGT! Jag tog på mig något kraftigare kläder i morse, huga, vad är detta för bitande förbryllande tillstånd, och som pricken över i´t klädde jag mig i mormors medtagna arcticluva för barn, och jag kom på att det var inte så dumt. Jag var ytterst söt för övrigt i den luvan, och såg samtidigt ut som en riddare till häst (eller moppe...) utan sin hjälm... / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0