110215 så sött trött

Ja det var jag allt. Höll närapå att somna på golvet på dagis när pappa drog på mig kläderna, har nog inte sovit på dagis idag. Jag hängde som en chimpans på pappas bröst hela kvällen, när jag inte satt intill bamse i soffan. Fick inte i mig mycket mat, men knaprade några gula paprika och några köttbullar för sakens skull. Hade ont i magen sa jag på dagis, men hemma släppte det sen när jag levererade, om ni förstår... Jag somnade till inledningssagan om nalle puh där han använder en ballong för att komma åt honungen uppe i trädet bland alla bin, och när han fått sig ett par deciliter somnade jag in till berättarens vackra dialekt. Sen var det släckt. När ska han bli väckt?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0