110216 bergodalar

En härlig morgon efter en lite vändaochvrida inatt, ja jag fastnade i vinkelvolten en och en halv timme inatt men så somnade vi till slut, och så skrek jag PAPPA 0545, sen var kvarteret uppe. Jag tror landåvägen 4-44 vaknar snabbast i östra storstockholm. Vi skojade med knäckemackan på väg till dagis, jag liksom gled in i varje tugga på pulkan, men när jag leendes fick av mig overallen grät jag lite när jag sa hej då. Glad när mamma hämta och när farmor kom till dili för att hänga en timme medan mamma gick på föräldramöte, pappa var på jobbet, men då grät jag igen när mamma gick. Det är väl lite mycket med allt och ny avdelning byter jag också till, men jag vet att jag är trygg överallt och älskad av alla så det är väl bara något jag ska igenom, det släpper ju kvickt varje gång. Det verkar som att jag kan åka till skärgården med dagis till sommaren. Ja fanken tro´t, håll dörrn öppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0