110218 joho nehe joho nehe

Pappa var tveksam till att mamma hade sagt att stora ester skulle följa med oss hem även idag, som jag påstod. Men jag är ju lite lurig av mig just nu och det verkar som att även pappa räknat ut det... Vi hämtade mina åtta bitar, jag plockade även en chokladbanan till mamma, det hör till. MEN, jag lurade pappa till en liten påse chips, om än 100 g och fettsnål... Hursom, jag hävde som vanligt i mig en massa grönt också, så jag blev nästan för mätt för kyckling och tortillas, jag ville bara doppa bröd i ketchup, men det fick jag inte så mycket utrymme till. Vi la väl ett pussel, vi köpte och sålde min vagnpark i rummet, och jag drogs likt en säl längs golvet, då jag gillar det, och hur det nu var så bad jag om pyjamasen. Det tog sin tid, men jag somnade allt till slut, även om jag inte ville... Natti, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0