110219 häng i sickla

Ja så gick dagen. Vi körde en andys inledningsvis och jag blir allt större och starkare i detta äventyrsland. Jag gick upp och ner för steg som jag aldrig klarat av, och hängde i typ trapetsringar! Jag är stark! Efter pannkakorna och mycket vatten så sov jag gott och vaknade i sickla saluhall, och tror ni inte tia och anders var där. Och vi landade hemma hos dom för en hel del skoj, rita, springa, brottas, lägenhetsgrejandes, ja vi höll på och det var mysigt att tänka vidare på min bebis som tia och anders ska få. Dom visade saker som den ska ha och jag sa att jag hade saker som jag hade när jag var bebis som bebisen kan ha eftersom den kommer vara bebis. Vi hann med bussen till slut, jag var vansinnigt trött, men likt pappa som kan utmana nätterna, så gjorde jag det också och somna sent. Hursom, här är några bilder, dags för en update:
 
  
Trackback
RSS 2.0