110221 back to vardag

Ja, idag var det "måndag" igen, men egentligen inget fel i det om man tänker efter, det finns ju inget alternativ heller. Iväg till kneget, hämtas glad men trött, varpå lite gnäll, varpå lite uppochner tre fyra timmar, med t ex först nej till att gå själv, men när jag bars ville jag gå, först nej till tomat men sen ja, nej till vatten sen ja, nej till lek sen ja, men jag fick upp blodsockret lite och hade gymnastikuppvisning för pappa i sängen som jag hoppa ner i från hyllan bakom sängen, alltså hopp ner och därpå följande kullerbytta som slutade i pappas famn vid sängen slut. Hade inte han varit där hade jag flugit in i garderoben... Sen blev det golf, ja jag har bytt för tillfället från bandy till golf (dock med samma utrustning), och pappa är glad av nån anledning över det. Sen blev det nej runt 45 minuter till att byta om, samt borsta tänderna, jag försökte vänta ut honom, men tiden stannade, så jag tänkte om, sådär kan man ju inte sitta och glo bara, så roligt är det i slutändan inte att "testa", om det inte händer nåt... Sen förde Puh´s ord mig till sömns. / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0