110224 farmormys

Ja hon hämtade idag, vi ville få en stund ihop innan hon åker till farfar imorgon. Vi gick till tempo och köpte blandade fina vykort samt köpte noga utvalda frukter och grönsaker som jag botaniserade i hemma, innan pappa kom hem och lagade pasta pesto/sweet chili med kyckling och bacon, som jag har slukat förr, men inte idag, jag ville ha spaghettin i durkslaget... Sen lite pussel, lite ege låtsasprat som framkallade guturala skratt från mig, farmor läste nalle puh, och jag frågade henne precis som pappa och säkert mamma, mycket regelbundet "var" när dom läser, dvs var läser dom, och det avbryter ju storyn en del, men viktigt att hänga med... Allram fick vara med i sängen lite, men när han sen klev upp på min mage och trampade fick vi säga gonatt till honom... Gonatt, E

Kommentarer
Postat av: famo joa

Tack för i dag lilla *-öga. Det var så roligt handla med dig i affären till pappas namnsdag.

Kram från farmor Joa

2011-02-24 @ 21:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0