110226 house call

Ja vad är det dom säger, house call, alltså man får besök hemmavid. Pappa och jag drog igång dagen, vi tränade bland annat på sovrumskullerbyttan. Sen kom tia och anders, för anders och pappa skulle iväg på friluftsdag och jag och tia skulle hänga med varandra och vår bebis, och vi hade det jättemysigt, även om jag tycker det är lite märkligt med bebisen i magen. Och som det inte var nog så kom mormor och morfar och bytte av tia efter sömnen och de tog stafettpinnen med bravur förstås. Jag höll på att göra morfar alldeles vilse i huvet nere i parken med allt man kan göra och ta vägen, så vi ska väl vara glada att jag somnade i nacka, inatt, igen... / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0