110227 mamma o pappa, pappa o mamma

Så är det, och det är inte kattskit, jag har det bästa av två världar. Vaknade till hur det nu var vid 04 och vi kom fram till att jag tog en kudde i pappas säng och där låg jag sen i mitten och på tvären och pappa hängde löst på de sista 30 centimetrarna på sin flank... Men han trivdes ändå tydligen, ehuru med mina fötter i magen tillrågapå. Vi drog till andys för ett marathonrace på 2,5 h där vi körde på, speciellt jag, efter pannkakorna, jag ville inte sluta. Sov gott på vår promenad från sickla till jarlaberg och vaknade hos mamma. Det var mysigt att mysa med mamma trots att pappa förstörde stämningen med ännu ett betongväggsborr... De åt semla och jag fick smaka, geggigt men ok. Sen tog vi tag i det likt hellner i skid-vm. Vi gick ut och åkte i snön för att sätta pricken över i med premiärbadet i mammas badrum, och hej vilken bra stund, det är ju bara att kolla blicken. Somnade snabbt!

 
Trackback
RSS 2.0