110102 pulka till slut

Efter mycket om och kring och bök och gnäll så var det bara så att jag skulle ut och åka pulka och få frisk luft, och när vi väl var ute och tog ett par åk i backen så var det rätt roligt och jag visade pappa hur man kunde ramla ur pulkan frivilligt. Sen skulle jag sova lite men det blev mest "ett vil", så vi drog till forum och hängde lite innan vi mötte upp mamma på landå för att skyffla över tvn och det gick lättare än väntat, och efter lite häng och pyssel på dili så tog pappa och jag oss till landå igen, även om jag för ett par ögonblick frågade frågan "varför", men jag har nu förstått en smula att mamma helt enkelt tycker om att bo på dili och pappa på landå och att jag har två hem och två rum och mamma och pappa och att allt rullar på enligt tidigare i övrigt, och då är det ju bara att rulla med, här i Jarlaberg, home sweet home! Somnade som en stock som ni förstår, och spöket laban somnade fem minuter innan mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0