110108+09 fölsekalas

Igår var en seg dag, förmiddagen gick av stapeln hemma med en sekund i taget, sen somnade jag i bamses famn i soffan och vaknade väl inte till förrän det var dags att gå och lägga sig. Mamma sov och dök upp på eftermiddagskanten för en fika och för att växla över för att sova inför stora födelsedagskalasdagen! "Alla var där", utom farfar som tyvärr inte kunde ge sig ut på vägarna från finspång, men jag fick hälsning, paket och grejer från honom också. Bilder kommer på detta, men där var leksakskundvagnar, småpryttlar, pianon, pippifigurer och allt möjligt roligt, OCH, ett munspel! Jag har sett annika i pippi spela och ville ha ett sånt och vilken succé! Jag tror jag växlat hundra kubikmeter luft i lungorna sedan i eftermiddags och avslutade med en trudelutt på dili efter att fått mamma och pappa att dansa runt i lägenheten. Jag blåser in och ut och har väl aldrig haft så roligt. Med flöjt och gitarr också, bland annat skoj som sagt, så rullar jag in i musikens värld jag också, precis som leo bland andra. Tut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0