110111 min fölsedag!

Startade med att jag vaknade i pappa säng till Dora the Explorer på Nickelodian! Pappa sa att han skulle fixa det till min födelsedag. Sen hann vi knappt vakna innan vi åkte på 3 års kontroll i gamla sjöstan, och jag besiktigades utan anmärkning... Jag ritade, pratade (viskade med pappa), berättade vad jag såg på bilder, mättes, snackades, och jag fick förtroende för mig som representant för 3-åringar, så allt gott där. Väl hemma mötte farmor upp och vi hade hur kul som helst några timmar (dagis hade ju planeringsdag). Pappa kom hem och i ett jehu var vi på väg till mamma för att fira vidare, och jag fick flera presenter (nästan så man blir lite generad), jag öppnade och krånglade med pappret, alldeles själv förstås, och där fanns pussel, klocka, väska och jag vet inte vad. Vi unnade oss en diligensvägsstekt hemmahamburgare och med det stod vi oss gott. Sen tog vi kväll. Imorgon väntar lite tidigare dagisgång, men det går nog fint, man har ju varit med förr, och sen fyller ju mamma år och middag väntar hemma sen, mums, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0