110124 med uppkavlade ärmar

Ja det var så vi tog oss igenom kvällen. Var trött från början, började snacka om att sova redan vid sextiden, men höll ut till halv nio innan jag stämplade ut. Hamnade i vagnen där jag började rita på ritbrädan, jag lärde mig kvickt att rita ett stort E nästan på pricken! Vi skrattade gott åt det. Men vi märkte att utrustningen, denna del av min maskinpark, inte riktigt var på topp, så vi tog den till verkstan för lite underhåll med hjälp av våra verktygslådor som vi båda fått av farfar olle, fast med några år mellan gångerna... Vi fick skruva och stå i och tror ni inte på fanken att vi hittade en nedstoppad pusselbit som störde utsuddningsmekanismen. Med stor stolthet stoppade jag sen tillbaka skruvarna i rätt hål, och sen fick pappa dra åt ordentligt, och sen gick jag och bajsade i skjulet (tältet), precis som gubbarna i overall på verkstadsgolvet. / E


Kommentarer
Postat av: ingvar

Hallå Essan! Gud vad du verkar ha att göra!!

Var rädd om pappa!

Morfar

2011-01-24 @ 21:59:04
Postat av: famo joa

Käraste lilla *-öga, du vet hur en slipsten ska dras. With a little help from your Pa.

Kram från FAMO

2011-01-24 @ 23:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0