110126 jag vann på fall

Jag ville brottas lite igen, och tog sats från köket som vanligt. Efter ett par gånger kom jag på en brottardans jag stannade och gjorde en meter från pappa. Hursomhelst så visade pappa att man ska försöka få den andre på rygg, och jag vann alla gånger utom en, men den fick han... Jag ska bara brottas med pappa, ingen på dagis, det har vi kommit överens om. I övrigt handlade vi lite grönsaker på tempo, mamma kom över och åt kassler med ris och tog en dusch, jag ville inte ha mat av nån anledning, jag brukar tycka om det, var kanske inte så hungrig, men fick i mig grönsaker och melon, alltid nåt. Fick en blå klocka med fotbollar på av mamma, snyggt! /E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0