110130 jag är nummer ett, gjorde nummer två på pottan

Idag small det, jag sa att jag skulle gå för nummer ett, kom ut ur badrummet och skrek att jag gjort nummer två i pottan. Man kan tala om vårdagjämningar och första advent, men det här är större. I övrigt var det lite resande idag också, for till farmor för en tvättmaskin, till mamma och hämtade henne, och till landå för en annan tvättmaskin, till dili för samma tvättmaskin, och för att komma ner i varv, skönt att jag inte behövde åka till tyresö med släpet, men jag sa till pappa idag att vi faktiskt glömt att åka till isak och klara, för vi var ju inne på det i lördags morse, innan det blev sickla istället för släpet. Nå! Vi var faktiskt på andys först och jag märker jag blir större, tar större kliv, har större mod, och vi skrattade gott när jag tog emot pappa när han kom farandes i stora rutchbanan efter jag hade åkt före. Sov gott i vagnen på promenaden hem från sickla, och sen som sagt, ut med vagnen igen, släpvagnen alltså... Varit kul med pappa i helgen, och ska bli kul med mamma ett par dagar, jag har det bästa av två världar.


Kommentarer
Postat av: famo joa

Heja, heja lilla *-öga. Nummer 2 på potta minsann, gratulerar så mycket. Hoppas du kommer hit till mig o inviger din röda potta här oxå. Kul att se dig idag när du var dörrvakt åt din styrkelyftande pappa. Kram o gonatt från Famo.

2011-01-31 @ 01:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0