110131 hos polisen

Ja huga, där var mycket folk, jag ville inte gå först, men vi skulle bara hämta pappas pass. Ett sånt som jag också har och pappa visade mig mitt, oj va liten jag var. Mamma hade ont i magen och kunde inte leka så bra, så pappa hämtade mig, en trött liten treåring som inte ville något av det pappa ville, tror det var blodsockret som talade... Nåja, repade mod med lite mat och så tog vi oss iväg till polisen, och lyste upp vägen med ficklampan, förbi grovsoprummet med min gamla madrass som visade för många minnen av magsjuka nätter... Vi får inte hoppas mamma ramlar dit. Vi la ett pussel, sen var det dags, men det tog en himla tid ikväll med, jag tror I´m going through some phase... Jag skulle läsa länge, och sen när jag höll på att somna reste jag mig upp och sa att jag inte tittat klart på tv än, men det hade jag tydligen, och somnade sen på två hundradelar ungefär. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0