110705 pyjamasparty i sandlådan

Ja det blev så, vi kom hem från mamma där jag varit idag och lekt sen imorse när pappa och jag sprang över, och bland annat med farmor som tittade förbi en stund när mamma fick massage. Mamma och jag hittade en harkrank som drack vatten på uteplatsen, och den lät mig klappa den. Inte lätt att klappa en harkrank för övrigt. Vi gick till landå via tempo och fick med oss lite smått och gott, en halv melon som jag tuggade lite på innan maten. Sen sa jag, där vi satt i våra pyjamasarö/mysbyxor, ska vi inte spela bandy ute! JO! Sagt och gjort, men sen tog vi en runda i sandlådan också, det måste till, och där satt vi, ja det var en syn. Sen duschade vi av oss all grus och jag blev ren som en tvål inför resan till helsingborg, där jag kommer skita ner mig igen... Kanske på en strand. Satt i min rosa flisbadrock och blev varm inför vällingen. Sen läste vi en del, pappa höll på att somna läsandes, men jag sa till honom. Då la han sig bredvid mig, och han fick nynna videung för mig, sen somna vi båda två... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0