110713 parkteater

Ja så lite var min dag. Först åkte vi till äppelviken och farmor där tia och rasmus dök upp. Vi skulle hjälpa farmor med en grej och när pappa var iväg på massage så lekte vi allt mellan och på himmel och jord, allt från att pyssla med rasmus och måla en blå himmel på papper till att vila i farmors himmelssäng och fräsa runt på jorden i hennes park, där jag snubblade flera gånger! Kottar! Sen åt vi gott tillsammans på torget och så åkte vi mot jarlaberg, där jag ville avsluta med lek och bus i parken, och leka med duschen har blivit en favoritsysselsättning. Det är iskallt, skriker jag, men skrattar och blöter ner mig ännu mer. Väl hemma torkade jag mig och sen stack vi ut och cyklade båda två, jag på min och pappa på sin, jag tar täten, sen vet vi inte var vi hamnar, men runt far vi, och agerar med sommaren, parkteater alltså. Somnade till slut, det var en lång fin dag. Igen, som igen, som igen... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0