110717 en dag på stranden

Ja Tomas Ledin vet allt vad han skriver om. Jag, mamma och Malin hade det mysigt på Boo Bad idag. Hade två baddräkter och två armpuffar med mig, och dom, vad kunde gå fel. Ramlade in hos pappa efter middag och mötte farmor i farstun... Pappa skulle kolla british open i golf, det var den viktigaste semesterdagen för honom förstod jag (pappa kan förklara mer om det episka scenariot som utspelade sig, och det handlade väldigt lite om golf, mer om livet i stort och att resa sig upp med det, men sånt är ju bara pappa som tramsar in sig i...) och eftersom vi har en tight relation vad gäller golf så fattade jag att vi skulle låtsas som att pappa var en docka som farmor sa... Men visst tankade jag hos pappa och visst fyllde pappa på... Jag fick den geniala idén att klä mig i pyjamas eftersom pappa hade det (mys, som han kallade det), så vi spelade bandy på gården farmor och jag i pyjamas (inte farmor), men sen när vi skulle köpa nåt gott (jordgubbar) på tempo tog jag allt på klänningen igen, nån jädrans ordning får det ju trots allt vara... Somnade gott efter att ha varit igång hela dagen. E

Kommentarer
Postat av: famo

Tack för att du somnade i min famn i kväll när pappa tittade på sin golftävling i sitt sovrum.



Puss på dig lilla *-öga, vi ses o hörs. Farmor



Glöm inte jordgubbarna till frukost.

2011-07-17 @ 23:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0