110722 sommardag och moster inas kväll

Ja det var väl en himmelens sommardag. Värmen var som från ett element och att åka en sväng till nåt bad låg ju inte långt bort så vi åkte till sickla strand efter mamma och lunch och vila hemma. Det var en glädjens badeftermiddag i sickla och vi höll allt på där vid stranden. Men vi laddade för en härlig kväll med moster ina för hennes födelsedag och gänget på restaurang bockholmen. Jag hade en jättefin klänning som mamma fått av en kompis och fick fina komplimanger. Vi hade mysigt, jag fick kyckling, pommes, grönsaker och ketchup förstås, och jag satt och lyssnade mycket på alla som pratade, och sen skulle pappa prata förstås, och sjunga! Men det var jag beredd på, pappa hade sagt vad han skulle göra, så jag visste... Klart att jag blev lite trött framåt kvällen, trots siestan hemma, men jag tyckte det var kul att vara med och vara uppe länge. Det första kortet är från igår morse, jag fick kläm på kikaren och hittade både båtar och tanklastbilar, sen ett par kort från ikväll. E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0