110726 inre ro och harmoni

Det betyder Yasuragi. Och där är jag! Vi får väl se vad pappa och jag får med oss av det, jag är väl inte så i behov direkt utan kör ihop med honom, och med honom... Vi började dock i nyckelviken med två tokiga kalvar som jagade varandra, de andra smådjuren, såg hur vi skulle boka hästridning, tog oss ner till havet och matade änder och svanar med bröd från mamma, åt pannkakor, och cyklade hem. Det var sen lämpligt att sova en timme för att samla kraft till yasuragi och badhotelläventyret. Det var mycket spännande och vi fick ett jättehärligt rum, jag fick en liten badrock, sen hittade vi badet och oj va jag badade i mina puffar och flytväst, jag simmade överallt i bassängen och njöt i de varma källorna, ååååå så ssssöööönnntt, sa jag hela tiden. Svårt att få med bilder från badet, vi får se imorgon. Vi mäktade inte med att hälla vatten över huvet med spann, men jag duschade tuffare än nånsin. Sen gick på restaurang pappa och jag och jag var så söt och duktig, men måste nog lära mig, ni får lära mig, att faktiskt våga smaka på lite mer mat, jag måste ju kunna smaka på, t o m tycka om, ett enkelt kycklingspett. Så det blev korvstroganoff och ris, med tesked, och pinnar! Pappa kastade i sig middagen, inte kan han sitta där och drälla, nej det får han göra nån annan gång. Var jättemätt men tryckte nära en hel cola, och glassen gick förstås fint… Vi kom till ro till slut i rummet och tröttnade till Simpsons och efter ca 30 st blinka lilla stjärna, så slutade vi blinka. Pappa vaknade till igen och skulle sätta sig på balkongen, men där fanns en pappa som högljutt lekte kendo med sin dotter. Vet inte om pappa drog laptopen i huvet på honom till slut, hursom, tur jag inte har en sån mamma eller pappa. Imorgon ska vi bada innan frukost på Aqua Kids! E – a yasuragi kid!



The most beautiful girl in the world.


Korvstroganoff med pinnar.


Uuuuhhh vilken utsikt.


Inre ro och harmoni.

Kommentarer
Postat av: mormor

vilken härlig unge!!!

2011-07-26 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0